12 tygodni transformacji online : Dobre samopoczucie i chroniczne zarządzanie bólem_ CLIENT TESTIMONIAL_in POLISH

AEM HEALTH AND FITNESS CLIENT TESTIMONIAL
12 Weeks online Transformation _Wellbeing and Chronic pain management
www.aemhealthandfitness.com

12 tygodni transformacji online : Dobre samopoczucie i chroniczne zarządzanie bólem

IN POLISH

Od momentu wprowadzenia nowych zasad, cwiczen, oraz zmiany systemu codziennego odzywiania, kontrolowania co i kiedy jem,
jakosc mojego zycia i natezenie bolu zmienily sie na lepsze w bardzo duzym stopniu.

Jestem w miare mozliwosci bardziej aktywna fizycznie. Pedometr mobilizuje mnie do pokonywania km, na ile w danym dniu to mozliwe.
Stwierdzam ze wiele pomaga poranne nastawienie sie do reszty dnia. Starajac sie nie myslec od rana o problemach dnia codziennego,
pozwala to latwiej i pozytywniej przez nie przejsc, gdyz problemy wiadomo same nie znikna.

Kiedy moje nastawienie sie zmienilo, rowniez wszystko wokól mnie sie zmienilo. Choc cisnienie nadal skacze,
ale juz nie przechodzi górnej granicy u mnie 160/100, gdzie przedtem bardzo czesto bylo 196/135...
Latwiej przesypiam noce bez nadmiernego wybudzania sie.
Podejscie to pomoglo mi sie wyciszyc bardzo duzo, choc nadal nad tym pracuje.
Duzo pomaga nastawienie sie do wszystkiego co nas otacza.

Nawet z bólami latwiej sobie radze, staram sie jak najmniej zazywac leków przeciwbólowych,
(choc do tej pory niby podobnie robilam, teraz przechodze to latwiej).
Systematyczne wieczorne masaze nog rowniez maja ogromny wplyw na bol odczowalny dnia nastepnego. Dawka i sila bolu ulegla redukcji i on
jest latwiejszy do zniesienia, nie jest az tak silny jak do tej pory,  gdzie momentami odniechciewalo sie zyc.
Mysle ze trzymanie sie tych zasad, wskazówek zaowocuje jeszcze wiecej tylko na to potrzeba czasu.

Dziekuje serdecznie za wsparcie i pomoc w zmianie nastawienia, a to duze wyzwanie, aby stare drzewo chcialo puscic nowe pendy, ha ha.
Cieple i serdeczne nastawienie Arriane i milosc mojego syna udziela sie. Majac swiadomosc ze komus zalezy na mnie.
Dokladna analiza pomaga przestawic sie na inny tor myslenia i podejscia do zycia, do samej siebie.

Dziekuje bardzo na zawsze wdzieczna

Grazyna

Comments

Popular posts from this blog

which dishes would you choose? please comment below

Joy and Benefits of Dance Fitness for a Healthier Lifestyle